• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 1096
  • کد خبر : ۲۱۲۴
مهندس بیات، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:
برای تحقق خواسته های مردم به شهرداری جسور نیاز بود

رئیس شورای شهر محمدیه با اشاره به جایگاه شورا در تحقق خواسته های مردم اظهار داشت: در دوره های گذشته در شوراها اقدامات خوبی صورت گرفته بود، اما لازم بود تغییراتی در نوع مدیریت انجام شود تا کارها سرعت گیرد.

وی افزود: شهر محمدیه با 35 سال قدمت دارای زیر ساخت های بیار خوبی است که برای نمونه ما در این شهر بافت فرسوده نداریم و کار در بخشی از عرصه ها روان تر است.

بیات تصریح کرد: با زیر ساخت های فراهم شده در این شهر باید شهرداری انتخاب می شد که از توان تخصصی بالای برخوردار باشد تا بتواند به توسعه شهری کمک کند.

وی افزود: 21 نامزد در لیست احراز مسئولیت شهرداری در محمدیه بودند که پس از بررسی توانمندی آن ها در نهایت به 5 گزینه نهایی رسیدیم.

بیات تصریح کرد: اعضاء منتخب شورا در زمان انتخابات شعارها و تعهداتی را به مردم داده بودند که برای تحقق آنها به شهرداری توانمند و با تجربه و جسور نیاز داشتیم تا کارها زمین نماند که در جمع بندی نهایی توانستیم یدالله لطفی را که در چند شهرداری موفق بودند برای این مسئولیت انتخاب کنیم.

وی در پایان اظهار داشت از شهردار جدید انتظار داریم در کنار کارهای عمرانی و توسعه شهری به مسائل فرهنگی هم توجه ویژه داشته باشد تا بتوانیم شهر محمدیه را به عنوان بهترین شهر استان قزوین در ابعاد مختلف معرفی کنیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0