• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 865
  • کد خبر : ۲۱۷۲
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه:
امكانات رفاهی در شهر محمدیه افزایش می یابد

امیدمنفرد گفت: شهرمحمدیه باکمبودامکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی مواجه است که بامشارکت مدیریت شهری این امکانات افزایش پیدامی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امید منفرد سخنگو و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر محمدیه، در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه اظهار کرد: جلسات و کارگروه های تخصصی جهت بررسی مشکلات شهر محمدیه باید به طور مستمر تشکیل شود تا برای کمبودهای این شهر از جمله امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی و تصمیمات لازم اتخاذ شود و همچنین با مشارکت مدیریت شهری جهت رفاه شهروندان این امکانات را افزایش می دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای محمدیه ضمن تاکید بر اینکه باید در جهت رسیدگی به مشکلات محمدیه و مهرگان به طور موازی حرکت کرد، افزود: باید با بازپیرایی پارک ها، سالن ها، خیابان ها و بلوارها روح جدیدی در شهر دمیده شود تا از فرسودگی شهر جلوگیری شود.

منفرد از شهردار محمدیه خواستار شد تا نسبت به ایجاد خانه فرهنگ در محمدیه اهتمام جدی داشته باشد.

وی با اشاره به وجود حمام قدیمی محمدیه در منطقه ۴، پیشنهاد کرد: با خرید یا اجاره آن می توان از ظرفیت این مجموعه به عنوان خانه فرهنگ استفاده کرد.

این مسوول همچنین خواستار برنامه ریزی جهت ساخت سالنی بزرگ برای برگزاری همایش ها، کنسرت ها و مناسبت های ویژه شد و ابراز کرد: امیدواریم با ساخت چنین سالنی علاوه بر استفاده از آن، به کسب درآمدهای پایدار نیز کمک کرد.

عضو کمیسیون عمران شورای محمدیه در ادامه خواستار رسیدگی به مشکلات و معضلات اتوبوسرانی شد و توجه جدی به این موضوع را از مهمترین اولویت های شهروندان دانست که انتقادات به جا و شایسته ای نیز از جانب شهروندان نسبت به این موضوع ارائه شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای محمدیه از شهردار و اعضای شورای شهر خواست تا در جمع بندی و تقسیم سرانه ها در بودجه به مناطق ۴، ۵ و ۶، توجه جدی داشته باشند.

منفرد ادامه داد: نباید همه توجه ها به مرکز شهر معطوف شود و امکانات را در این نقطه متمرکز کرد، شهروندان ساکن مناطق ۴، ۵ و ۶، بخش اعظم ضلع شرقی منطقه ۲ و قسمت هایی از منطقه ۳ نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

 وی افزود: امیدواریم در اجرای پروژه ها ، مناطق یاد شده را مد نظر قرار دهیم و  به زودی شاهد خبرهای خوبی برای ساکنین این مناطق باشیم.

مکان یابی جهت احداث سالن های ورزشی در زیباشهر و مهرگان از دیگر خواسته های رئیس کمیسیون فرهنگی شورای محمدیه بود.

عضو کمیسیون عمران شورای محمدیه تاکید کرد: این شهر دارای پتانسیل قوی و جدی در پرورش استعدادهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و بالاخص ورزشی است و قهرمانی های جوانان ساکن این شهر خود دلیل این ادعا است که با افزایش سرانه سالن های ورزشی، می توان شاهد افزایش قهرمانی ها و مشارکت بیشتر شهروندان در ورزشهای همگانی و ارتقای فرهنگ ورزش خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای محمدیه در پایان ضمن تشکر از حضور اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری؛ از مریم نخستین شهردار محمدیه که با تلاشهای شبانه روزی در جهت رفع مشکلات شهروندان قدم برمی دارد، نیز تقدیر کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0