• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 881
  • کد خبر : ۲۱۷۴
next    /  3 prev
اهدای خون اعضای شورای شهرو كاركنان شهرداری محمدیه

به مناسبت روز اهدا خون در اقدامی خدا پسندانه  اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری محمدیه با حضور در سازمان انتقال خون استان قزوین اقدام به اهدای خون نمودند.

در این دیدار که آقای برادران مدیر کل سازمان انتقال خون استان قزوین نیز حضور داشت ، ضمن تقدیر و تشکر از اقدام اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری ، خون اهدا کنندگان را نعمتی از جانب افراد خیر دانست که به صورت روزانه در بیمارستان ها و برای افراد نیازمند استفاده می گرد

وی ضمن ابراز خرسندی از این که در زمینه خون در کشور خودکفا  هستیم، افزود:حتی گاهی اوقات نیز  به شهرهای دیگر در صورت ضرورت و نیاز خون انتقال می کنیم.

وی اقدام اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری را اقدامی خداپسندانه  و قابل تقدیر و تشکر دانست.

دکتر کاظمی عضو شورای شهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از پذیرایی مدیر کل محترم سازمان انتقال خون استان ،کار مدیریت و مجموعه را کار خدایی دانسته و افزودند:اجر شما خدایی و ثوابش الهی است ،کار شما  دادن جان  و روح دوباره به بیمارانی است که گاهی با اهدا خون می توانید زندگی را به بیماران اهدا کنید.

در ادامه مهندس منفرد،رئیس کمیسیون فرهنگی شورا  نیز ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان و اعضای شورای شهر اظهار امیدواری کرد، این کار خداپسندانه تداوم داشته باشد. وی در پایان اهدا خون را اهدا زندگی به افراد نیازمند دانست و اظهار امیدواری کرد تا  این کار  بتواند  به خیلی از افراد جان دوباره ای ببخشد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0