• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 1134
  • کد خبر : ۲۱۷۷
next    /  3 prev
جلسه بازپیرایی و جانمایی تابلو های شهدای شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان
جلسه بازپیرایی تابلوهای شهدای محمدیه و مهرگان  و جانمایی برای تابلوهای شهدای مهرگان  با حضور دکتر نخستین شهردا،مهندس منفرد عضو شورای شهر، حاج آقا انوری  مسئول دفتر امام جمعه محترم،آقای اکبری مسئول بنیاد شهیدمحمدیه،آقای بیگلری -کارشناس بنیادشهید،آقای مرادی کارشناس¬بخشداری،مهندس مختارپور مسئول خدمات شهری،مهندس¬آذری،مسئول ناحیه شهری مهرگان و سرپرست روابط عمومی شهرداری در دفتر شهردار برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر نخستین  ضمن خوش آمد گویی به مدعوین اشاره کرد:
اینکه گفته می شود صاحبان اصلی انقلاب شهدا ، ایثارگران و خانواده های آنان هستند سخن درستی است و ما مدیون خون شهدا هستیم و می خواهیم با انجام چنین فعالیت هایی یاد و خاطره شهدا را در شهر و در بین قشرهای  مختلف مردم  به ویژه  جوانان زنده  نگه داریم.
آقای انوری،شهدا را  تاریخچه  انقلاب دانسته  و افزودند: شهدا از افتخارات ما هستند و ما افتخار  می کنیم  که در هر شهری خیابان ها و معابرهایمان  مزین به نام شهدا هستند.
آقای اکبری  از آمادگی بنیاد شهیدبرای تدوین  زندگی نامه شهدا  همراه با تصاویرخبر داد و افزود: به زودی  و در جلسه آتی  با ارائه زندگی نامه شهدا گام اساسی در جهت بازپیرایی و جانمایی تابلوهای شهدا در محمدیه خواهیم برداشت.
مهندس مختارپور نیز آمادگی کامل شهرداری برای بازپیرایی و جانمایی  تصاویر شهدای محمدیه خبر داد.
مهندس آذری مسئول ناحیه شهری مهرگان گفت:جانمایی تابلوهای شهدای مهرگان شروع شده و لیستی از شهدایی که بستگان درجه یک آن ها  در این شهر ساکن هستند  نیز تهیه شده  که به زودی نصب خواهند شد.
در پایان مقرر گردید  در جلسه آینده (روز شنبه مورخه 97/06/03) در صورت  وجود شهدای منا و مدافع حرم  که خانواده آن ها در محمدیه و مهرگان ساکن هستند  برای نصب  تصاویرشان  در تابلوهای معابر و بلوارهای سطح شهر اقدام گردد.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0