• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 1257
  • کد خبر : ۲۱۷۹
دکتر نخستین شهردار محمدیه عنوان کرد:
شهروندان با اپلیكیشن چشم شهروند، محمدیه ما را با انتقادات و پیشنهادات یاری كنند

در جلسه ای که با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان، مدیر کل دفتر فنی استانداری ،دکتر نخستین ،اعضای شورای شهر و مدیران مربوطه در دفتر شهردار تشکیل گردید با موضوعات ذیل تاکید گردید.

در ابتدای جلسه دکتر نخستین ضمن خوش آمدگویی به مدیران ، شهروندان را از ولی نعمتان شریف و نجیب دانست که باید در راستای تحقق وعده هایمان همت دوچندانی داشته باشیم .

وی با اشاره به تعهدی که در روز اول معارفه نسبت به تسریع در روند پروژه ها داشت عنوان کرد:در ابتدای ورود بنده به شهرداری با مشکلات عدیده ای از قبیل نیمه تمام ماندن پروژه ها به دلیل عدم انعقاد قرارداد با پیمانکاران و رکود در برخی از واحدها مواجه شدم .

وی با ذکر این نکته که با توکل و حول قوه الهی و با وجود مدیران توانمند توانسته ایم تا حدودی در روند پروژه ها اعم از خدماتی ، فضای سبز و بالاخص عمرانی تسریع ببخشیم افزود: با کمک شهروندان فهیم ،شریف و صبور محمدیه را به جایگاه واقعی خود خواهیم رساند.

وی در ادامه به موضوعات مهم ناحیه از قبیل :

-تعیین تکلیف اراضی در اختیار سازمان ملی زمین و تحویل آن به شهرداری.

-لزوم آماده سازی احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین(کورانه).

-لزوم تعیین تکلیف پل دوم ارتباط مهرگان به محمدیه و جاده قدیم.

-لزوم احداث پارکینگ ماشین آلات.

و کمک هزینه خرید نردبان آتش نشانی اشاره نمود و افزود:

ایمن سازی کانال آبیاری دشت قزوین و لزوم ساماندهی و دیوارسازی و ساحل سازی رودخانه شترک از مهم ترین موضوعاتی است که به جد پیگیر آن ها خواهیم بود.

دکتر نخستین در پایان از شهروندان خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق اپلیکیشن چشم شهروند محمدیه (که ابتکار نو و جدیدی است) به شهردار انتقال دهند ، وی شهروندان را چشم بینا و بازوان قوی شهرداری دانست که می توانند شهرداری را در تسریع پیشرفت پروژه ها یاری کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0