• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 614
  • کد خبر : ۲۱۸۰
پیام تبریك شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه به مناسبت آغازهفته دولت

شهریور، یادآور پرواز دو یار دیرینه امام ، دو پرستوی سبک بال ،دو معلم اخلاق و انسانیت و معرفت وخلوص و آغاز هفته دولت
هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا ؛سیره،منش و روش آنان بود.

شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ،می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ،تأسی نمایند.

و اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان شهرداری محمدیه و کارمندان ادارات دولتی شهر محمدیه تبریک عرض می نمایند و موفقیت ادارات را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0