• time : 00:00
  • Date : Thu Jul 02, 2020
  • item visited : 181
  • news code : 2461
بخشدار محمدیه:
ساخت بیمارستان در شهر محمدیه از نیازهای ضروری است

بخشدار محمدیه گفت: ساخت بیمارستان در شهر محمدیه از نیازهای اساسی و ضروری است که باید به آن پاسخ داده شود.

به گزارش روابط عمومی ، صادق قندی در نشست بررسی مشکلات شهر محمدیه با نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی که روز چهارشنبه در شهرداری محمدیه برگزار شد اظهار داشت: در صورت برگزاری جلسه شورای اداری استان در این شهر می‌توانیم امیدوار باشیم بخشی از مشکلات با دستور استاندار و نمایندگان زودتر حل شود.

وی بیان کرد: در کنار بیان مشکلات از سوی مسئولان باید راهکار هم داده شود تا در مسیر حل آنها گام برداریم و فقط حرف نباشد.

قندی تصریح کرد: برای حل جابجایی دوربین‌های ایستگاه عوارضی پیشنهاد می‌دهیم که هزینه جابجایی در استان و شهرداری محمدیه تأمین شود تا مسئولان کشوری بهانه‌ای برای بی توجهی به این مطالبه عمومی نداشته باشند.

بخشدار محمدیه گفت: چند سال است ناحیه شهری مهرگان احداث شده و نیازهای جدید را ایجاد کرده البته شهر محمدیه یک شاخص‌هایی برای زندگی دارد و نشاط شهری آن ارزشمند است که باید حفظ شود اما توجه به خدمات رسانی به ناحیه جدید مهرگان هم از دغدغه‌های مدیران شهری است.

وی اضافه کرد: ناحیه شهری مهرگان سرریز جمعیت استان را دارد و پیشنهاد می‌کنیم به عنوان یک شهر مستقل تعریف شود و با تعیین شهردار مدیریت آن مطلوب شود.

قندی در خصوص کمبود مرکز درمانی در شهر هم مطالبی بیان کرد و گفت: موضوع احداث بیمارستان سالهاست باقی مانده و هر مدیری که می‌آید قول می‌دهد ولی کاری پیش نرفته است.

کار مردم را راه می‌اندازیم تا به نمایندگان مراجعه نشود

بخشدار محمدیه در خصوص رسیدگی به امور مردم گفت: همان گونه که نماینده قزوین اعلام کرد آمادگی داریم تا به گونه‌ای خدمت کنیم تا هیچ شهروندی برای حل مشکل خود به نماینده مراجعه نکند و نوع ارزیابی بخشداری بر اساس میزان رضایت مندی مردم و مراجعه نکردن آنها به دفاتر نمایندگان استانی باشد.

پیش از برگزاری این جلسه لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین ادارات بخش محمدیه با حضور در منزل شهید رضا سگزآبادی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0