• time : 00:00
  • Date : Thu Nov 19, 2020
  • item visited : 1234
  • news code : 2477
دکتر غلامی،رئیس شورای اسلامی شهرمحمدیه
شهرداری محمدیه با همكاری شورا شرایط احداث بانك مسكن در ناحیه شهری مهرگان را فراهم كرده است
افزایش خدمات و تسهیلات توسط بانک مسکن در محمدیه و مهرگان و همچنین ایجاد شعبه بانک مسکن در ناحیه شهری مهرگان علاوه بر کسب رضایتمندی مردم این خدمات ارزنده بانک مسکن را بر کام مردم شیرین تر نماییم.

شهرداری محمدیه با همکاری شورا شرایط احداث بانک مسکن در ناحیه شهری مهرگان را فراهم کرده است.

جلسه بررسی و مشکلات و نبود بانک در ناحیه شهری مهرگان باحضور سرپرست بانک مسکن استان قزوین ، رئیس بانک مسکن محمدیه ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه  روز چهارشنبه  ۲۸ آبان در صحن شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامی ، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه با تاکید براینکه استقرار بانک ها در مهرگان یکی از مطالبات به حق و قانونی مردم است  خاطرنشان کرد:

جمعیت ۱۵۰ هزار نفری شهر محمدیه وناحیه شهری مهرگان با توجه به سرانه جمعیتی می طلبد که مسئولین  در خصوص فراهم و افزایش زیرساخت ها و امکانات خدماتی  به محمدیه  و مهرگان توجه و نگاه ویژه ای داشته باشند  بخصوص در بحث استقرار بانک و همچنین دستگاه های خود پرداز در ناحیه شهری مهرگان.

وی ضمن انتقاد از عدم استقرار بعضی از ادارات در محمدیه بخصوص در ناحیه شهر مهرگان یاد آور شد :

با توجه به افزایش جمعیت روز افزون در مهرگان و همچنین اضافه شدن ۱۲۰۰ واحد مسکن طرح ملی در مهرگان امکانات جوابگوی مردم عزیز نیست که می طلبد ادرات خدمات رسان برای تحقق مطالبات و خواسته های قانونی و به حق مردم  گام بردارند.

 دکتر غلامی در ادامه با اشاره به اینکه بانک مسکن نام خوشی از خود در محمدیه بجا گذاشته است تصریح کرد:

 افزایش خدمات و تسهیلات توسط بانک مسکن در محمدیه و مهرگان و همچنین ایجاد شعبه بانک مسکن در ناحیه شهری مهرگان علاوه بر کسب رضایتمندی مردم  این خدمات ارزنده بانک مسکن را بر کام مردم شیرین تر نماییم.

مهندس رحیم لو شهردار محمدیه در ادامه این جلسه ضمن اعلام آمادگی شهرداری در خصوص ایجاد شرایط  و فضای مناسب در  ایجاد بانک مسکن در ناحیه شهری مهرگان خاطر نشان کرد:

 اولویت شورا و شهرداری محمدیه فراهم نمودن شرایط خدمت صادقانه و ارزنده برای شهروندان است که ایجاد بانک مسکن هم در مهرگان یکی از همین موضوعات مهم است که قطعا همکاری و مساعدت در تسهیل ایجاد وساخت شعبه بانک مسکن در مهرگان را خواهیم داشت.

شهردار محمدیه همچنین به فراهم شدن دریافت  تسهیلات  قرض الحسنه و وام های ساخت وساز و تعمیرات اشاره و خاطر نشان کرد؛ همانطور که بانک مسکن خدمات ماندگار برای مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند راحتر از تسهیلات بانک مسکن بهره مند شوند.

شهردار محمدیه همچنین به مشکلات  بهداشتی  و سلامتی دریافت و پرداخت وجه نقد از سوی رانندگان تاکسی ها پرداخت و خاطر نشان کرد؛ بیش از۲۰۰راننده تاکسی  در ناوگان حمل ونقل همگانی شهرداری مشغول خدمات رسانی هستند که امیدواریم با دریافت دستگاه کارت خوان مشکلاتشان حل گردد.

لازم به ذکر اینکه در پایان مقرر گردید:

 با فراهم شدن شرایط، کلنگ زنی عملیات عمرانی ساخت بانک مسکن در ناحیه شهری مهرگان در دهه مبارک فجر صورت گیرد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0