• time : 00:00
  • Date : Sat Dec 26, 2020
  • item visited : 1115
  • news code : 2484
دکتر غلامی ،رئیس شورای اسلامی شهرمحمدیه
مدیران شهری باید برای جمعیت 200 هزار نفری محمدیه و مهرگان برنامه ریزی كنند
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: جمیعت شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در سالهای آینده به 200 هزار نفر افزایش خواهد یافت که از امروز باید خدمات زیرساختی مورد نیاز را تامین کنیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری محمدیه :جسله شورای شهر محمدیه چهارشنبه شب با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری ، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه، سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، صادق قندی بخشدار، رحیم لو شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

شمس الله غلامی در این نشست که با هدف بررسی مشکلات ناحیه شهری مهرگان و شهر محمدیه برگزار شد اظهارداشت: با ساخت بزرگترین سایت مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان و سکونت بیش از 50 هزار نفر در حال حاضر جمعیت این ناحیه و شهر محمدیه به بیش از 120 هزار نفر رسیده که تامین خدمات مورد نیاز ساکنان آ« کار دشواری است.

وی بیان کرد: مهاجر پذیر بودن شهر محمدیه و تنوع فرهنگی ساکنان ایجاب می کند بتوانیم به سرعت همه نیاز های شهری مردم را تامین کنیم تا با آسیب های اجتماعی مواجه نشویم.

غلامی اظهارداشت: با دعوت از مدیران و مسئولان استانی برای شرکت در جلسات شورا زمینه تسریع در خدمات رسانی مهیا شده و امیدواریم حضور معاون عمرانی استاندار هم بتواند راهگشای برخی مشکلات این شهر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: برای استقرار ادارات در شهر محمدیه همکاری لازم صورت می گیرد و با تامین زمین تلاش می کنیم یکی از مطالبات مردم را برای کاهش مراجعه به مرکز استان و سایر شهرها تامین کنیم.

وی گفت: راه اندازی چند عابر بانک در نقاط شهری، استقرار اداره ثبت اسناد و توافق برای ایجاد چند شعبه جدید بانکی از کارهایی است که می تواند رضایت مردم را جلب کند.

غلامی اضافه کرد: در منطقه ۷ هرچند کارهای زیادی شده اما همچنان نیازمند خدمات دیگری هستیم که با تعامل مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق امیدواریم برای انشعاب برق این منطقه نیز مساعدت لازم صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه اظهارداشت: تامین برق منطقه 7 در محمدیه  بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد که باید تامین شود که خوشبختانه با همکاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق که دو سوم هزینه را متقبل شدند بسیار امیدواریم این طرح عملیاتی شود.

وی گفت: برای ساخت پارک 10 هکتاری شهر نیز حدود 70 میلیارد تومان و بوستان بانوان 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تکمیل آن می تواند گام بسیار مهمی در تامین فضای سبز و جلب رضایت مندی مردم شود.

غلامی اضافه کرد: بزودی 1۵ دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل اضافه خواهد شد و برای نوسازی این ناوگان هم عزم جدی داریم که انتظار داریم برای پوشش بیمه رانندگان هم اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: در سالهای آینده جمعیت شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان از 200 هزار نفر عبور خواهد کرد و اگر از امروز به فکر تامین نیازهای این شهر نباشیم و مسئولان استانی کمک نکنند در آینده با چالش مواجه خواهیم شد.

Average :  5.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0