• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 399
  • کد خبر : ۲۳۳۷
next    /  3 prev
رئیس کل دادگستری استان قزوین:
ساخت مجتمع اداری تجاری محمدیه نباید تعطیل و متوقف شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه برسی موانع اجرایی پروژه سرمایه گذاری در شهرداری محمدیه با همکاری بخش خصوصی و حل مشکلات اجرایی دستگاه‌های خدمات رسان در ناحیه شهری مهرگان با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین، فرماندار شهرستان البرز، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رؤسای ادارات خدمات رسان و مسئولان دستگاه قضائی روز دوشنبه در سالن همایش‌های شهرداری محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام قدرتی در این جلسه با تاکید بر اینکه مصوبات قبل در تفاهم نامه شهرداری، ستاد اجرایی امام (ره) و دستگاه قضا در خصوص پروژه تجاری در شهر محمدیه باید عملی و اجرابی شود.

وی افزود: دستگاه قضا با جدیت پیگیر احقاق حق شهروندان محمدیه و حفظ بیت المال در این پروژه است و اجازه نخواهد داد حقی از بیت المال و مردم ضایع شود.

قدرتی تصریح کرد: بر اساس مصوبه باید شهرداری و راه شهرسازی زمینی را به ازای زمین ستاد اجرایی امام تحویل دهد و قیمت کارشناسی زمین تصرف شده در مجتمع سرمایه گذاری تعیین شود و اگر زمینی هم به این میزان نبود شهرداری می‌تواند نسبت به واگذاری واحد تجاری و یا مساعدت در تغییر کاربری زمین اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: پیمانکار پروژه باید هر چه سریع‌تر نسبت آغاز فعالیت پروژه اقدام کند و تعطیلی یا توقف آن منطقی نیست و دستگاه قضائی پیگیر حل مشکلات آن است.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات خدمات رسان موظفند بر اساس وظیفه خود نسبت به ارائه خدمات و حل مشکلات اساسی ساکنین ناحیه شهری مهرگان تلاش کنند.

رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز هم در این جلسه گفت: الویت ما توجه به نیازها و مشکلات اساسی مردم و جلب رضایت آنهاست و تلاش خواهیم کرد با هماهنگی ادارات خدمات رسان مشکلات ناحیه شهری مهرگان را به حداقل برسانیم و زیرساخت‌ها و امور زیربنایی را تأمین کنیم.

 

وی اضافه کرد: توجه به امور آموزشی، فرهنگی، مذهبی، امنیتی، رفاهی و اجتماعی و ورزشی و تأمین کمبودهای این بخش‌ها در اولویت‌های دیگر فرمانداری شهرستان البرز است.

گروسی تصریح کرد: برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم در ناحیه شهری مهرگان نگاه ویژه داریم و با جدیت برای رفع نیازها اقدام می‌کنیم.

مریم نخستین شهردار محمدیه هم در ادامه این جلسه ضمن تشریح نیازها و مشکلات اساسی مهرگان خواستار تعامل و همکاری دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی با شهرداری شد.

شهردار محمدیه بیان کرد: ناحیه شهری مهرگان کمتر از ده سال است که ایجاد شده و بر اساس چشم انداز جمعیت بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر در آن سکونت خواهند کرد لذا توجه به نیازهای مردم این ناحیه و حل آنها در اولویت است.

وی گفت: شهرداری محمدیه به تمام تعهدات خود در ناحیه شهری مهرگان پایبند است و در کنار دیگر ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان آماده خدمت به مردم است.

شهردار محمدیه یادآور شد: شهرداری محمدیه در صدور پروانه ساخت و ساز در مناطق هشتگانه مشکلی ندارد و آماده صدور پروانه ساخت در این مناطق است اما دیگر دستگاه‌ها هم باید نسبت به تأمین زیرساخت‌ها و امکانات از قبیل آب، برق و گاز اقدام کنند چرا که با شروع کار ساخت و ساز در مهرگان علاوه بر درآمد زایی خوب برای شهرداری در بحث اشتغال و رونق تولید کمک شایانی خواهد کرد.

علی کاظمی رئیس شورای شهر محمدیه نیز در این نشست بر حل جدی مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت دستگاه قضا بخشی از مشکلات مردم شهر محمدیه بویژه مجتمع هنزا حل شده است.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0