• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 1811
  • کد خبر : ۲۴۳۶
از سوی سرپرست شهرداری محمدیه بودجه پیشنهادی سال 99 شهرداری محمدیه تقدیم شورا شد

لایحه بودجه ی 63 میلیارد و 450 میلیون تومانی سال 99 شهردار محمدیه از سوی سرپرست شهرداری به شورای شهر تقدیم شد .

در یکصد و شصت وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر محمدیه که چهارشنبه شب در محل سالن جلسات شورا برگزار شد لایحه بودجه سال 99 شهرداری تقدیم اعضای شورای شهر شد .

در این جلسه که سرپرست شهرداری ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر محمدیه ، رئیس هیئت مدیره سازمان حمل و نقل نیز حضور داشتند از سوی داوود اولادی سرپرست شهرداری محمدیه لایحه بودجه سال 99 به شورا تقدیم شد .

داوود اولادی سرپرست شهرداری محمدیه  در این جلسه با اشاره به ویژگی های بودجه سال آینده شهرداری گفت :

بودجه سال 99نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته اما تلاش کرده ایم با همکاری دلسوزانه اعضای محترم شورا و دیگر کارشناسان مالی در شهرداری این بودجه بر اساس واقعیت ها تنظیم شود .

سرپرست شهرداری محمدیه تصریح کرد : بودجه پیشنهادی سال 99 این شهرداری بالغ بر 63 میلیارد و 450 میلیون تومان است که 8/52 درصد آن عمرانی و 2/47 درصد آن به هزینه های جاری اختصاص دارد .

وی افزود : از مجموع بودجه سال آینده مبلغ 33 میلیارد و 450 میلیون تومان آن به بخش عمرانی اختصاص یافته و 29 میلیارد و 950 میلیون تومان آن هم در بخش جاری هزینه می شود .

اولادی یادآور شد : بودجه سازمان های آتش نشانی و حمل و نقل همگانی شهرداری محمدیه در بودجه پیشنهادی سال 99 لحاظ و محاسبه شده است .

در این جلسه بودجه سال 99 شهرداری محمدیه رای بررسی در کمیسیون های تخصصی و تصویب نهائی به رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تقدیم شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0