• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 2380
  • کد خبر : ۲۴۶۵
رئیس شورای شهر محمدیه:
زیرساخت های خدماتی در ناحیه شهری مهرگان تكمیل شود

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: با افزایش جمعیت ساکنان مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان باید اقدامات زیرساختی و خدماتی در این منطقه به سرعت تکمیل شود.

به گزارش روابط عمومی ناظم اله فرهادی در جلسه بررسی مشکلات شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با فرماندار شهرستان البرز که روز دوشنبه در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد اظهار داشت: جمعیت شهر محمدیه و ناحیه مهرگان باعث شده این شهر از لحاظ جمعیتی به عنوان دومین شهر استان محسوب شود لذا باید با نگاه ویژه به آن برای تأمین نیازها اقدام کنیم.

وی افزود: یکی از عمده مشکلات شهر محمدیه کمبود فضاهای آموزشی، هنرستان، فنی حرفه‌ای است که موجب شده دانش آموزان برای ادامه تحصیل در برخی مقاطع به دیگر شهرهای استان تردد کنند و با این کار هزینه خانواده‌ها بیشتر شده است.

فرهادی تصریح کرد: با همه محدودیت‌های مالی، شورا و شهرداری مصمم هستند تمام پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان سال به اتمام برسانند و هیچ پروژه‌ای به سال آینده موکول نشود.

یحیی رحیم لو شهردار محمدیه نیز در این جلسه گفت: شهرداری محمدیه برای اولین بار نسبت به زنده گیری سگ‌های ولگرد سطح شهر اقدام کرده تا ضمن تأمین سلامت و بهداشت مردم نگرانی‌های شهروندان در این زمینه برطرف شود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: برای جمع آوری سگ‌های ولگرد پیشنهاد انتخاب یک پیمانکار مشترک بین شهرهای استان داده شد تا از تلف شدن سگ‌ها جلوگیری شده و پیامدهای اجتماعی نیز نداشته باشد.

رحیم لو در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و در دست اقدام شهری نیز گفت: شهرداری مصمم است با حمایت اعضای شورا این پروژه‌ها را تا پایان سال تکمیل کرده و آماده بهره برداری کند.

شهردار محمدیه با اشاره به اینکه محمدیه از لحاظ جمعیتی یکی از دو شهر مهم استان است افزود: در حال حاضر بسیاری از معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر محمدیه به دلیل قدیمی شدن نیازمند روکش آسفالت و مرمت و نوسازی است که این کار به اعتبارات بیشتری نیاز دارد.

وی تصریح کرد: اعتبارات کنونی جوابگوی نیازهای شهری نیست و برای ترمیم و روکش آسفالت معابر شهر محمدیه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد اعتبار نیاز است که امیدواریم مسئولان استانی نیز از محل ارزش افزوده برای تأمین بخشی از آن همکاری کنند.

در این جلسه دیگر اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه بخشی از مشکلات و نیازهای مردم را مطرح کردند و خواستار توجه شهردار برای حل آنها شدند.

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0