• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 1525
  • کد خبر : ۲۴۸۱
مهندس رحیم لو ،شهردار محمدیه :
3 میلیارد تومان برای نوسازی اتوبوس های درون شهری محمدیه اختصاص یافت
با اختصاص 3 میلیارد تومان برای نوسازی اتوبس های فرسوده شبکه حمل و نقل درون شهری محمدیه اقدام می شود.

یحیی رحیم لو در جلسه با مدیرکل دفتر شهری استانداری که چهارشنبه شب در محل سالن جلسات شورای محمدیه برگزار شد گفت: ارتقای سطح دانش شهرداران و  اعضای شوراها از کارهای خوبی است که توسط دفتر امور شهری استانداری مورد توجه جدی قرار گرفته و با این کار شاهد به روز شدن نیروهای آتش نشانی و ارتقای مهارت افراد، تقویت بنیه مهارتی کارکنان شهرداری و افزایش رضایت مندی مردم هستیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با افزایش اعتبارات ارزش افزوده و اختصاص یک میلیارد تومان به شهرداری امیدواریم بتوانیم تکمیل پارک شهر محمدیه را تسریع کنیم تا این پروژه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رحیم لو اضافه کرد: اعضای شورای شهر همکاری خوبی با شهردار دارند و این رویکرد با درک متقابل در خدمت رسانی به شهروندان به تکمیل طرحها و تسریع در امور عمرانی کمک زیادی کرده است. 

اختصاص 3 میلیارد تومان به بازسازی اتوبوس ها

شهردار محمدیه در ادامه گفت: با اختصاص 3 میلیارد تومان برای بازسازی اتوبوس های شبکه حمل و نقل عمومی قرار است با خرید سه دستگاه اتوبوس جدید هم به نوسازی این شبکه کمک کنیم.

رحیم لو گفت: در شهر محمدیه با استفاده از  320 دستگاه تاکسی، اتوبوس و مینی بوس نسبت به جابجایی مردم اقدام می شود و خارج کردن خودروهای فرسوده و تامین رفاه مردم در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: محمدیه در ردیف ۱۰۰۰ شهر پاک و شهر بدون دخانیات محسوب می شود و با اجرای طرح هر محله یک‌پایگاه سلامت اقدامات خوبی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا هم صورت گرفته است.

کمبود نیروها از سایر شهرداری ها تامین شود

شهردار محمدیه از کمبود نیروی انسانی در این شهر با توجه به گسترش فعالیت ها خبرداد و اظهارداشت: ساختار نیروی انسانی شهرداری برای یک جمعیت 60 هزار نفری پیش بینی شده و امروز با ایجاد ناحیه شهری مهرگان با بیش از 40 هزار نیرو که در سالهای آینده به 100 هزار نفر خواهد رسید قادر به پاسخگویی به مطالبات مردم نیستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر باید 40 نیروی جدید جذب کنیم که به دلیل منع استخدام بهترین راه این است که از نیروهای سایر شهرداری ها استفاده کنیم که امیدواریم مدیرکل دفتر شهری در این زمینه پیگیری لازم را انجام دهد تا هزینه ای به شهرداری تحمیل نشود.

از مناقصه و مزایده استقبال نمی شود

رحیم لو با ابراز نگرانی از شرکت نکردن پیمانکاران در مزایده ها گفت: به دلیل افزایش هزینه ها متاسفانه بیش از یک ماه است که کسی در مزایده و مناقصه های شهرداری شرکت نکرده و برای اجرای طرح های پردیس سینمایی و جاده سلامت هنوز درخواستی نداشته ایم.

وی از گشوده شدن گره کور پروژه تجاری مروارید با همکاری معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان هم خبرداد و افزود: هر چند این موضوع پس از سالها رفع مشکل شده اما در حال حاضر عوارض 3 میلیارد تومانی آن به 18 میلیارد تومان افزایش یافته که قادر به پرداخت آن نیستیم و از مسئولان استانی انتظار داریم هزینه ها را تعدیل کنند. 

شهردار محمدیه بابت واگذاری 11 هزار متر زمین برای تامین منابع مالی پروژه ها از مدیرکل راه و شهرسازی و از رسانه ها برای اطلاع رسانی مطلوب از فعالیت شهرداری محمدیه تشکر و قدردانی کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0