• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 429
  • کد خبر : ۲۵۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:
اعتبارات ارزش افزوده جوابگوی نیازهای شهر محمدیه نیست

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: اعتبارات ارزش افزوده که بر اساس سرشماری جمعیت 5 سال گذشته تعیین شده جوابگوی نیازهای کنونی شهر محمدیه نیست و باید در آن بازنگری شود.

به گزارش روابط عمومی ؛ جلسه معارفه شهردار جدید محمدیه روز یکشنبه با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، نصیری فرماندار شهرستان البرز، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه و اعضای شورای اسلامی این شهر در محل شهرداری محمدیه برگزار شد.

علی حبیبی در این جلسه اظهارداشت: یکی از مطالبات به حق مردم در ناحیه شهری مهرگان موضوع ایمن شدن کانال آبیاری دشت قزوین است که همه ساله تعدادی قربانی می گیرد لذا بایستی با کمک شهرداری و آب منطقه ای برای رفع تهدید آن اقدام عاجلی صورت گیرد.

وی افزود: با ایجاد ناحیه شهری مهرگان هزینه های زیادی به شهرداری محمدیه تحمیل شده در حالی که پروژه مسکن مهر یک طرح ملی است که باید زیرساخت های آن توسط مسئولان استانی و کشوری تامین شود تا شهرداری محمدیه دچار چالش نشود

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: کمبود نانوایی در مهرگان از دیگر مشکلات ساکنان این منطقه است که از مسئولان راه و شهرسازی انتظار داریم با دراختیار گذاشتن زمین برای رفع این کمبود همراهی بهتری با شهرداری و شورا داشته باشند.

حبیبی گفت: اعتبارات ارزش افزوده بر اساس سرشماری سال 95 توزیع می شود که با توجه به افزایش جمعیت آن در حال حاضر این میزان جوابگوی نیازهای شهری نیست و باید در آن تجدید نظر شود.

وی در خصوص تامین سایر نیازهای ناحیه شهری مهرگان از جمله نردبان آتش نشانی و ایجاد جاده دسترسی به قزوین هم نکاتی را یادآورشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات رحیم لو شهردار سابق، محمد پیری به عنوان شهردار محمدیه معرفی شد.

.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0