• ساعت : ۰۸:۰۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 132
  • کد خبر : ۲۵۶۲
شهرداری محمدیه پیشتاز در حوزه اطلاع رسانی/ تهیه و تولید ده هزار و 200 خبر در سال گذشته

شهرداریها یکی از نهادهایی هستند که بیشترین سطوح تماس با خیل عظیمی از شهروندان را داشته که بر حسب اتفاق این گروههای کثیر هر کدام نوع خاصی از انتظار را دارند و متقابلا هم شهرداری مشارکتهای متنوعی را در جهت اجرای برنامه ها و فعالیتهایش از آنها طلب می کند، به نحوی که در بیشتر موارد تناقضات زیادی در انتظارات فی مابین وجود دارد و این امر نیاز به شناخت و درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف مدیریت شهری به عنوان اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده را نشان می دهد.

روابط عمومی شهرداری ها حلقه واسط بین مدیریت کلان دستگاه با اجزای درون و برون سازمانی و به عنوان حلقه ارتباطی میان شهرداریها و افکار عمومی محسوب می شوند.

شهرداری محمدیه یکی از شهرداری های موفق در سه سال گذشته بود که در بسیاری مناسبت ها و از جمله دریافت جایزه ملی شهریار خوش درخشید.

آنچه مسلم است در سایه سار این موفقیت ها جدا از مدیریت صحیح مهندس پیری شهردار و همدلی اعضای شورای اسلامی شهرداری محمدیه قطعا نباید از تلاش‌های روابط عمومی و نحوه اطلاع رسانی این مجموعه غافل شد.

روابط عمومی شهرداری محمدیه با آگاهی و شناخت نیازهای شهروندان تا حدود قابل قبولی توانسته است فرآیند پاسخگویی را تسریع نموده تا بتواند افکار عمومی را متقاعد کند.

این مجموعه در جریانی اقناعی و با مدیریت صحیح اطلاعات سعی در ترغیب شهروندان در راستای ارتقای سطح ضریب اعتماد مردم به دستگاهش شده و با انجام برنامه های مدون و علمی و چند جلسه برگزاری تور رسانه ای و اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان، تدوین تیزرهای مختلف و ارتباط دو سویه با رسانه ها توانسته است گام موثر و پررنگی در ارتباط با افکار عمومی جامعه و پاسخ به انتظارات آنان در حوزه مدیریت شهری بردارد.

اعتقاد و باور مدیر هر دستگاهی به حوزه روابط عمومی قطعا راه آن دستگاه را به مقاصد و اهداف آن مجموعه هموار خواهد کرد و مهندس پیری شهردار محمدیه با درک این موضوع و حمایت های لازم از واحد روابط عمومی و تشویق و ترغیب این مجموعه توانسته است این حوزه را به سطح قابل قبولی که نتیجه آن جایگاه برتر شهرداری محمدیه در ارکان مختلف بود برساند.

تهیه و تولید بیش از ده هزار و ۲۰۰ خبر در سال گذشته نشان دهنده انگیزه و همت والای این مجموعه دارد که با اطلاع رسانی به موقع، توانسته است جایگاه مدیریت شهری محمدیه را ارتقا دهد.

محمد پیری شهردار محمدیه با تاکید بر اینکه روابط عمومی و حوزه اطلاع رسانی نقش حیاتی در هر دستگاهی دارد گفت:

 ما بر این باور هستیم که عدم حمایت از روابط عمومی به منزله عدم پاسخگویی به شهروندان است.

وی افزود:

قطعا روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نقش بسزایی در ارتقا جایگاه آن سازمان خواهد داشت و واحد روابط عمومی شهرداری محمدیه تاکنون توانسته است عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

پیری ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری  محمدیه خاطرنشان کرد:

یکی از اهداف مهم شهرداری محمدیه فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ اجتماعی در جامعه است که این موضوع را در کنار اجرای پروژه های عمرانی دنبال می کنیم و واحد روابط عمومی نیز با تولید و تهیه ۱۰ هزار و۲۰۰ خبر در بخش های عمرانی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی گام های خوبی در این حوزه برداشته است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0